Ovdje ste:Naslovnica arrow Zdravstvena zaštita arrow Informacije arrow Gazirani napitci potiču agresivnost tinejdžera
Gazirani napitci potiču agresivnost tinejdžera PDF Ispis E-mail
Ponedjeljak, 19 Prosinac 2011   
Zdravstvena zaštita

 

Uzorak Slike

 

 

Rezultati najnovijeg istraživanja su pokazali kako svakodnevno ispijanje gaziranih napitaka potiče nasilno ponašanje tinejdžera. Studija je pokazala kako su tinejdžeri koji tjedno popiju samo dvije limenke gaziranih napitaka agresivniji od vršnjaka koji ne konzumiraju ovakvu vrstu napitaka.

 

Stručnjaci tvrde kako se sa svakim dodatnim ispijenim gaziranim napitkom dodatno povećava agresivnost mladih, ali i njihova želja za alkoholiziranjem, pušenjem, ali i nošenjem opasnih predmeta poput noževa.



"Još uvijek ne znamo točan razlog povezanosti gaziranih napitaka i agresivnosti tinejdžera. Teško je reći da je glavni krivac šećer, jer je on prisutan i u brojnim drugim proizvodima. U bezalkoholnim se gaziranim pićima kriju brojni drugi sastojci koji bi mogli negativno utjecati na ponašanje mladih. Uvjereni smo u postojanje izravne uzročno-posljedične veze između šećera, kofeina i ostalih stimulansa skrivenih u bezalkoholnim gaziranim pićima", pojasnio je znanstvenik dr. David Hemmingway sa Sveučilišta Harvard.



Rezultati istraživanja su objavljeni u časopisu Injury Prevention

 
Kalendar događanja
« < Svibanj 2012 > »
P U S Č P S N
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
Informacije
Vremenska prognoza


autobusni kolodvor
060/337-799

gradski vozni red



željeznički kolodvor
060/333-444

 


policijska postaja
Vukovar
032/342-132

 

Hitna pomoć
Vukovar
032/441-298